Sunday 21 April 2013

PruBSN FirstLink













PruBSN FirstLink adalah pelaburan caruman tetap pelan Takaful yang memberikan anda kebebasan untuk mengubah suai rancangan anda untuk memenuhi keperluan gaya hidup anda pada setiap peringkat hidup anda.

PruBSN FirstLink adalah sesuai jika anda berusia antara 19-25 tahun. Dengan sumbangan minimum sebanyak RM100 sebulan, anda boleh memilih pelan matang apabila anda mencapai 80 atau 100 tahun.

Ciri-ciri unik PruBSN FirstLink:

Raikan pencapaian peringkat kehidupan anda
Sempurnakan salah satu daripada peristiwa-peristiwa berikut dan kami akan RAIKAN pencapaian anda melalui Bonus AchieveFirst1. Anda akan menerima RM500 jika anda Berjaya melakukan peristiwa tersebut sebelum anda mencapai umur 50 tahun. Anda boleh membuat tuntutan ini sekali sahaja.

  • Membeli rumah pertama anda
  • Menunaikan ibadah Haji
  • Berkahwin
  • Menunaikan ibadah Umrah
  • Apabila anak anda dilahirkan
  • Memperoleh ijazah pasca siswazah
Peroleh Bonus Loyalti1
Bayar sumbangan anda secara konsisten dan kami akan memberi anda 5% daripada sumbangan2 perlindungan tahunan anda selepas lengkap tahun sijil ke-10 dan setiap 3 tahun selepas itu
Perlindungan berterusan semasa tempoh sukar1
Pelan ini memastikan bahawa perlindungan anda akan berterusan sehingga enam bulan jika anda tidak mampu membayar sumbangan akibat kehilangan pekerjaan
1 Tertakluk kepada terma dan syarat.
2 Ini adalah sumbangan yang diperuntukkan ke dalam Akaun Unit Perlindungan (PUA) anda.

0 comments:

Post a Comment